wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Zmiana adresu sklepu ASPRO

Nasz nowy adres:
os. 2 Pułku Lotniczego 1, 31-867 Kraków
Mapa dojazdu

Sklep z częściami i akcesoriami HiKOKI Hitachi FLEX

tel:+48 530 530 553
e-mail: sklep.aspro@gmail.com
Prosimy o składanie zamówień wyłącznie poprzez sklep internetowy,
drogą telefoniczną zamówień nie przyjmujemy.
Godziny pracy sklepu stacjonarnego:
Poniedziałek - Piątek  7:00 - 15:00
W godzinach 11:00 - 13:00 jesteśmy niedostępni telefonicznie
Sobota, niedziela - sklep stacjonarny nieczynny
Minimalna wartość zamawianych produktów wynosi 50 zł brutto.
Poniżej schematu znajdują się części, które można kupić w naszym sklepie.

Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego aspro24.pl jest firma:
ASPRO Wojciech Adamczyk,
adres działalności: os. 2 Pułku Lotniczego 1, 31-867 Kraków,
NIP: 6781797567, REGON: 121240220,
zwana dalej Sprzedającym.


Kupujący to osoba fizyczna, prawna a także jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu produktów w sklepie internetowym,
Konsument to osoba fizyczna kupująca produkty w sklepie internetowym w celu, który nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością zawodową lub gospodarczą,
Przedsiębiorca na prawach konsumenta to osoba fizyczna kupująca produkty w sklepie internetowym w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, o ile produkty te nie posiadają dla nich charakteru zawodowego.
Przedsiębiorca to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą, posiadająca zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą. Przedsiębiorcami są także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej (art. 4 ustawy z dnia 30 kwietnia 2018 r. Prawo przedsiębiorców).

Kupujący obowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego zgodnie z obowiązującym prawem, w sposób który nie zakłóci jego funkcjonowania.

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, który obowiązuje nowych klientów od dnia opublikowania go na stronie
www.aspro24.pl. Zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian w regulaminie, realizowane będą w oparciu o postanowienia regulaminu obowiązującego w dniu złożenia zamówienia.


W celu zapewnienia bezpieczeństwa podczas transmisji danych przekazywanych przez Kupującego w procesie składania zamówienia, Sprzedający stosuje protokół SSL (Secure Socket Layer).
Sprzedający nie korzysta z algorytmów, które dostosowują cenę w oparciu o zautomatyzowane procesy.

Złożone zamówienie potwierdzane jest odpowiednim mailem ze strony Sprzedającego.
W przypadku zamawiania towarów oznaczonych w naszym sklepie jako towary "Na zamówienie", których nie posiadamy w magazynie, czas realizacji zamówienia liczymy od dnia, w którym środki finansowe zostaną zaksięgowane na nasze konto, pod warunkiem, że wpłyną one do godziny 12:00. Jeżeli środki finansowe wpłyną na nasze konto po godzinie 12:00, wówczas czas realizacji zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego.
W przypadku braku zamówionych przez Państwa produktów w magazynie centralnym firmy HiKOKI w Polsce, czas oczekiwania na sprowadzenie takiej części waha się od 7 dni roboczych do 6 tygodni (tak długi czas oczekiwania występuje jedynie w przypadku, gdy zamówionej przez Państwa części nie ma także w magazynie centralnym HiKOKI na całą Europę i trzeba sprowadzić ją z Japonii. Jest to rzadki przypadek).
W przypadku brakujących produktów firmy FLEX czas oczekiwania waha się najczęściej od 14 do 30 dni roboczych.

O fakcie takim poinformujemy najszybciej jak to możliwe, w celu podjęcia przez Państwa decyzji o oczekiwaniu na produkty lub rezygnacji z zakupu.
W przypadku wycofania przez producenta ze sprzedaży określonego produktu i zastąpienia go nowym produktem, zamówienie na ten produkt możemy zrealizować w oparciu o nową cenę producenta. O takim fakcie poinformujemy niezwłocznie, w celu podjęcia przez Państwa decyzji o zakupie lub odstąpieniu od zakupu na nowych warunkach.

Kupujący jest informowany drogą mailową o etapie realizacji zamówienia.
Na życzenie przesyłamy mailem numer listu przewozowego, co umożliwia śledzenie przesyłki.
W celu otrzymania Faktury VAT prosimy o wypełnienie wszystkich niezbędnych danych. W przypadku osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej proszę podać nr PESEL lub numer NIP.
W przypadku braku danych do Faktury wystawiamy Paragon.
Minimalna wartość zamawianych produktów to 50,00 zł brutto.

Towary wysyłamy codziennie, w dni robocze, z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy.
W przypadku otrzymania uszkodzonej w transporcie przesyłki (chodzi tu o widoczne uszkodzenie opakowania, w którym znajdują się zamówione produkty), prosimy o zaznaczenie tego faktu na liście przewozowym i skontaktowanie się z nami. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone prosimy o odmówienie przyjęcia przesyłki i napisanie na liście przewozowym: "Odmawiam przyjęcia. Opakowanie uszkodzone".


Firma ASPRO Wojciech Adamczyk nie publikuje opinii o oferowanych przez siebie produktach.

Szczegółowy opis sposobu załatwiania napraw gwarancyjnych oraz wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie całego kraju znajduje się na dostarczonej karcie gwarancyjnej wystawionej przez producenta narzędzia.
Części zamienne objęte są gwarancją wyłącznie w przypadku zamontowania ich przez autoryzowany serwis. W przypadku montażu części przez osoby nie posiadające odpowiednich uprawnień, potwierdzonych przez serwis centralny danego producenta sprzętu, części takie nie podlegają gwarancji.

Sprzedający informuje, że zdjęcia, foldery reklamowe, ulotki zamieszczane w sklepie internetowym mogą przedstawiać towary w sposób poglądowy, który może nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu towarów, które przedstawiają. Materiały te nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów prawa.


ZWROTY.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, ma prawo do dokonania zwrotu towaru standardowego w okresie 14 dni od dnia zawarcia umowy na odległość.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że towary nie były używane, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).

Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, które jest wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny w celu stwierdzenia funkcjonowania, cech i charakteru rzeczy. Odpowiedzialność obejmuje brak możliwości wprowadzenia produktu do sprzedaży jako produktu pełnowartościowego, koszty przywrócenia produktu do stanu, który umożliwi jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w sklepie internetowym, w tym koszty badania produktu przez uprawnionego specjalistę oraz koszty usunięcia ewentualnych wad spowodowanych przez kupującego.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, po otrzymaniu i sprawdzeniu przez nas kompletności i sprawności zwracanego produktu, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Koszty zwrotów związane z dostarczeniem towaru do Sprzedającego ponosi Kupujący. (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Art. 34. 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.)

Zwrot przez Kupującego wysłany za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie zostanie przyjęty przez Sprzedającego.

Zwroty i reklamacje przyjmowane są wyłącznie pod adresem:
ASPRO Wojciech Adamczyk
os. 2 Pułku Lotniczego 1
31-867 Kraków.
Przesyłki na inne adresy nie będą przyjmowane.


REKLAMACJE.
Zgodnie z obowiązującym prawem reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu do naszego sklepu.
Adres sklepu: os. 2 Pułku Lotniczego 1, 31-867 Kraków.
Produkty posiadające gwarancje producentów, rozpatrywane są zgodnie z warunkami gwarancyjnymi i na zasadach podanych przez poszczególnych producentów.
Sprawy nieujęte w niniejszym regulaminie rozpatrujemy w zgodzie z wszystkimi przepisami dotyczącymi sprzedaży na terenie Polski. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.


Kraków 02.01.2023

Poprzednie regulaminy:

Regulamin_aspro24_01_01_2020


Przejdź do strony głównej
Bezpłatna dostawa w Polsce dla zamówień powyżej 600 zł brutto.

Części do narzędzi Makita

Jeżeli szukasz części do narzędzi Makita, kliknij w poniższy baner a zostaniesz przekierowany do naszego drugiego sklepu internetowego: www.czescimakita.com

Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu