wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Regulamin

Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego aspro24.pl jest firma:
ASPRO Wojciech Adamczyk,
adres działalności: os. Albertyńskie 1-2/6, 31-851 Kraków,
NIP: 6781797567, REGON: 121240220,
zwana dalej Sprzedającym.
Sklep zajmuje się sprzedażą specjalistyczną dla podmiotów gospodarczych. Konsumenci, nie będący podmiotami gospodarczymi mogą w naszym sklepie kupować jedynie części zamienne.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, który obowiązuje nowych klientów od dnia opublikowania go na stronie www.aspro24.pl.
Złożone zamówienie potwierdzane jest odpowiednim mailem ze strony Sprzedającego.
W przypadku zamawiania towarów oznaczonych w naszym sklepie jako towary "Na zamówienie", których nie posiadamy w magazynie, czas realizacji zamówienia liczymy od dnia, w którym środki finansowe zostaną zaksięgowane na nasze konto, pod warunkiem, że wpłyną one do godziny 12-tej. Jeżeli środki finansowe wpłyną na nasze konto po godzinie 12-tej, wówczas czas realizacji zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego.
Jeżeli zamawianego przez Państwa towaru nie ma również na stanie magazynowym naszych dostawców, wówczas ustalamy z Państwem (mailowo) najbliższy możliwy termin realizacji zamówienia. Jeżeli ten termin nie jest przez Państwa akceptowany, wówczas zwracamy Państwu pieniądze, które wpłynęły na nasze konto. W przypadku niektórych produktów firmy Makita, maksymalny czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 7 tygodni, o fakcie takim poinformujemy mailowo, celem podjęcia przez Państwa decyzji o oczekiwaniu lub zwrocie pieniędzy.
W przypadku wycofania przez producenta ze sprzedaży określonego produktu i zastąpienia go nowym produktem, zamówienie na ten produkt możemy zrealizować w oparciu o nową cenę producenta. O takim fakcie poinformujemy niezwłocznie, w celu podjęcia przez Państwa decyzji o zakupie lub odstąpieniu od zakupu na nowych warunkach. 

Kupujący jest informowany drogą mailową o etapie realizacji zamówienia.
Na życzenie przesyłamy mailem numer listu przewozowego, co umożliwia śledzenie przesyłki. 
W celu otrzymania Faktury VAT prosimy o wypełnienie wszystkich niezbędnych danych. W przypadku osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej proszę podać nr PESEL lub numer NIP.
W przypadku braku danych do Faktury wystawiamy Paragon.
W przypadku dokonywania płatności z banku, którego oddział znajduje się poza granicami Polski, konieczna jest dopłata 10,00 PLN z tytułu opłat pobieranych przez nasz bank za przelewy zagraniczne.
Towary wysyłamy codziennie, w dni robocze, z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy.
W przypadku otrzymania uszkodzonej w transporcie przesyłki (chodzi tu o widoczne uszkodzenie opakowania, w którym znajdują się zamówione produkty), prosimy o zaznaczenie tego faktu na liście przewozowym i skontaktowanie się z nami. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone prosimy o odmówienie przyjęcia przesyłki i napisanie na liście przewozowym: "Odmawiam przyjęcia. Opakowanie uszkodzone". 

Szczegółowy opis sposobu załatwiania napraw gwarancyjnych oraz wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie całego kraju znajduje się na dostarczonej karcie gwarancyjnej wystawionej przez producenta narzędzia. 
Części zamienne objęte są gwarancją wyłącznie w przypadku zamontowania ich przez autoryzowany serwis. W przypadku montażu części przez osoby nie posiadające odpowiednich uprawnień, potwierdzonych przez serwis centralny danego producenta sprzętu, części takie nie podlegają gwarancji.

Sprzedający informuje, że zdjęcia, foldery reklamowe, ulotki zamieszczane w sklepie internetowym mogą przedstawiać towary w sposób poglądowy, który może nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu towarów, które przedstawiają (np. producent zmienia kolor maszyny lub narzędzia z okazji różnych promocji). Materiały te nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów prawa.

ZWROTY.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru standardowego w okresie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że towary nie były używane, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres niezwłocznie, po otrzymaniu i sprawdzeniu przez nas kompletności i sprawności zwracanego towaru.
Koszty zwrotów związane z dostarczeniem towaru do Sprzedającego ponosi Kupujący. (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Art. 34. 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.)
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

REKLAMACJE.
Zgodnie z obowiązującym prawem reklamacje konsumentów rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do naszego sklepu.
Adres sklepu: os. Albertyńskie 1-2/6, 31-851 Kraków.
Towary posiadające gwarancje producentów, rozpatrywane są zgodnie z warunkami gwarancyjnymi i na zasadach podanych przez poszczególnych producentów.
Sprawy nieujęte w niniejszym regulaminie rozpatrujemy w zgodzie z wszystkimi przepisami dotyczącymi sprzedaży na terenie Polski.


Przejdź do strony głównej
  • Darmowa dostawa
  • InPost 2
  • Rebranding Hitachi - HiKOKI
012
0
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl